Автоматизація бізнесу

ERP-системи

ERP-система (англ. Enterprise Resource Planning System - система планування ресурсів підприємства) - це інтегрована система на базі ІТ для управління внутрішніми і зовнішніми ресурсами підприємства (значущі фізичні активи, фінансові, матеріально-технічні та людські ресурси). Мета системи - сприяння потокам інформації між усіма господарськими підрозділами (бізнес-функціями) всередині підприємства та інформаційна підтримка зв'язків з іншими підприємствами. Побудована, як правило, на централізовану базу даних ERP-система формує стандартизоване єдиний інформаційний простір підприємства.

Рішення Microsoft Dynamics має властивості як CRM так і ERP-системи. Вибираючи для свого підприємства систему автоматизації управління ресурсами підприємства (Enterprise Resource Planning, ERP) або управління відносинами з клієнтами (Customer Relationships Management, CRM), ви шукаєте програмний продукт, який відповідає вашим бізнес-потребам і розмірам вашого бізнесу, буде готовий до зростання разом з вашим бізнесом, допоможе вирішувати завдання галузі, в якій ви працюєте і досить простий у використанні.

Рішення Microsoft Dynamics дозволяють організувати й автоматизувати:

  • фінансовий облік і бюджетування;
  • управління закупівлями, виробництвом і поставками (іноді використовують термін «управління ланцюжками поставок» - Supply Chain Management, SCM);
  • роботу з клієнтами, постачальниками і партнерами.

Інтерфейс додатків Microsoft Dynamics добре знайомий користувачам Microsoft Office і не вимагає знання правил фінансового обліку, що значно знижує витрати на навчання. На базі потужних засобів розробки Microsoft Dynamics створено безліч рішень, що дозволяють автоматизувати різні види управлінської діяльності в безлічі галузей: у видобутку і переробці природних ресурсів, у всіх видах виробництва, у торговельній діяльності, у наданні професійних послуг.

Oracle E-Business Suite - повний інтегрований комплекс програм для електронного бізнесу, що працює в рамках локальної мережі Інтранет і глобальної мережі Інтернет. Комплекс включає в себе повний набір рішень, необхідних для автоматизації управління сучасним підприємством.

Oracle E-Business Suite дозволяє на єдиній платформі вирішувати широкий спектр завдань:

  • Управління ефективністю підприємства на основі системи корпоративних показників;
  • Бюджетування і консолідація;
  • Облік і звітність;
  • Управління виробництвом;
  • Управління запасами і ланцюжками поставок;
  • Управління персоналом;
  • Управління якістю;
  • Управління продажами.

Пакет бізнес-додатків Oracle E-Business Suite включає в себе більше 150 інтегрованих програмних модулів, що дозволяють підприємству вирішувати бізнес-завдання в галузі управління виробництвом, фінансами, матеріально-технічним постачанням, запасами і збутом, маркетингом і продажами, взаємодією з постачальниками і відносинами з покупцями, а також ефективно будувати кадрову політику, управлінський облік і проводити операції через електронні торгові майданчики.

Функціональні блоки Oracle E-Business Suite:

  • Oracle ERP (Enterprise Resource Planning) - програми для автоматизації управління внутрішньогосподарськими процесами підприємства (виробництво, фінанси, постачання, управління персоналом тощо) і їх оптимізації
  • Oracle CRM (Customer Relationship Management) - програми для автоматизації та підвищення ефективності процесів, спрямованих на взаємини з клієнтами (продажі, маркетинг, сервіс)
  • Oracle E-Hub (Електронна комерція) - додатки для організації електронних торговельних майданчиків

Програми Oracle CRM, Oracle ERP, Oracle E-Hub (Exchange) повністю інтегровані і створені для роботи один з одним, утворюючи повний, єдиний комплекс для електронного бізнесу - Oracle E-Business Suite, що дозволяє підприємствам використовувати єдине джерело даних в системі і не витрачати час і гроші на інтеграцію.

Основні можливості функціональних блоків:

  •   Oracle ERP (Enterprise Resource Planning)
  •   Управління дискретним виробництвом
  •   Управління безперервним виробництвом
  •   Управління фінансами
  •   Управління персоналом
  •   Управління постачанням і складом (Логістика)
  •   Управління проектами
  •   Oracle CRM (Customer Relationship Management)
  •   Маркетинг
  •   Продажі
  •   Сервіс
  •   Центр взаємодії (Call-center)
  •   Електронні торгові площадки (Exchange)

Корпорація Oracle є найбільшим у світі постачальником корпоративного програмного забезпечення. Маючи річний обсяг продажів більше 10 млрд. доларів США, компанія пропонує повний комплекс технологій для побудови ІТ-інфраструктури та управління сучасним підприємством: сімейство базових програмних технологій Oracle10g, готове рішення для колективної роботи Oracle Collaboration Suite, повнофункціональний комплекс бізнес-додатків Oracle E-Business Suite та інтеграційне рішення для управління даними Oracle Data Hub.

Бізнес-платформа Oracle Enterprise Performance Management є комплексним інтегрованим рішенням, що включає в себе методології, показники, процеси та інформаційні системи, що забезпечують моніторинг і управління ефективністю бізнес-діяльності підприємства. На сьогоднішній день це найбільш повна і гнучка EPM-система, основу якої складають рішення для управління ефективністю бізнесу і бізнес-аналітики (BI).

Для управління фінансової і стратегічної ефективністю бізнесу, Оracle пропонує модульний пакет інтегрованих рішень. Їх використання дозволяє клієнтам досягти високих стандартів управління, підвищує рентабельність і збільшує вартість бізнесу завдяки гнучкій динамічності управління, передбачуваності та впевненості в результаті, а також загальної впорядкованості структури бізнесу.

Програми Оracle для управління ефективністю бізнесу складаються з декількох пов'язаних поміж собою продуктів:

  • Oracle Hyperion Strategic Finance (Стратегічне моделювання)
  • Oracle Hyperion Financial Management (Консолідація фінансової та управлінської звітності)
  • Oracle Hyperion Planning (Планування і Бюджетування)
  • Oracle Hyperion Performance Scorecard (Стратегічне управління)
  • Oracle Hyperion Workforce Planning (Планування витрат на персонал)
  • Oracle Hyperion Capital Expense Planning (Планування необоротних активів)

Інтегрований комплекс бізнес додатків підтримки процесів управління ефективністю EPM (Enterprise Performance Management) забезпечує зв'язку стратегічного контуру планування, цілей з контуром тактичного та оперативного планування, а також моніторинг виконання дій реалізації стратегічної програми і бізнес-плану. Система підтримує весь цикл управління, що охоплює процеси формування цілей, стратегічних карт, ключових показників ефективності, моделювання сценарних прогнозів, планування, моніторинг аналіз і формування звітів фінансових і операційних результатів.

Це рішення підтримує збільшення вартості бізнесу завдяки гнучкій динамічності управління, передбачуваності, впевненості в результаті і дотримання всіх нормативних вимог. Крім того, рішення ефективно використовує спеціалізовану аналітичну платформу Oracle Business Intelligence для забезпечення вирішення завдань інтеграції даних з численних джерел і пропонує галузеві інформаційно-аналітичні панелі керівника, інтерактивні аналітичні звіти, звіти фіксованого формату, звіти професійної якості та засоби бізнес аналізу.

Компанія «Софтлайн-ІТ» володіє великим досвідом в реалізації складних проектів, в основі яких лежить продукт Oracle Hyperion. Зверніться до нас і отримаєте безкоштовну консультацію про те, яким чином Oracle Hyperion здатний вирішити ваші бізнес-завдання

Контакти

м. Київ, проспект Палладіна 44, 4 пов. праве крило

+38 044 222 60 60

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.