Економія на дзвінках та гнучкість
Послуга з IP-телефонії є актуальною для бізнесу в декількох випадках. По-перше, якщо офіс часто переїжджає, а номери необхідно зберегти. По-друге, якщо неможливо підключити звичайну міську лінію. По-третє, якщо на дзвінки клієнтів потрібно відповідати як в офісі, так і з дому (або інший варіант). Також є варіант створення кол-центру, при цьому співробітники будуть працювати вдома.
Рішення дозволяє швидко телефонізувати робочі місця, не витрачаючи великі суми на коштовне обладнання для АТС. Кількість голосових каналів і міських телефонних номерів технічно не обмежується, що дозволяє в найкоротші терміни й без витрат масштабувати сервіс. Технологія передбачає використання інтернет-мережі будь-якого телекомунікаційного оператора або провайдера.