Microsoft створює коаліцію C2PA по боротьбі з фейками

  • Новини
  • Перегляди: 684

Корпорація Microsoft в партнерстві з Adobe, Arm, BBC, Intel і Truepic оголошує про створення коаліції C2PA (Coalition for Content Provenance and Authenticity), націленої на боротьбу з поширенням фейкових новин в Інтернеті.

З розвитком алгоритмів штучного інтелекту маніпуляція інформаційними потоками виходить на зовсім новий рівень. При цьому мова йде не лише про тексти, а і про фальсифікацію аудіо та відеоматеріалів. Одне з головних завдань, які ставлять організатори C2PA — створення методик і засобів для визначення фейків, а також розробка правил використання контенту, які дозволили б відстежувати джерела зображень, відео або аудіо матеріалів.

Відтак нещодавно у мережі з'явилося відео з пересуванням апарату Perseverance на Марсі зі звуком, хоча насправді марсохід навіть не починав рух по планеті. Попри це, ролик набрав майже два десятки мільйонів переглядів, а після видалення оригіналу продовжив поширюватися по інших цифрових каналах.

Планується, що члени C2PA займуться розробкою засобів для визначення джерел походження контенту в різних форматах. Це дозволить видавцям, авторам і споживачам цифрового контенту відстежити як ті чи інші зображення, відео, аудіо або документи створювалися, зберігалися та еволюціонували.

Організація C2PA намір використовувати відкриті стандарти в роботі. Відзначається, що її члени запропонують вже розроблені ними ресурси для визначення фейкової інформації. Наприклад, Adobe в рамках своєї ініціативи Content Authenticity Initiative (CAI) створила інструмент, що дозволяє обмежувати розповсюдження відредагованих фотографії, які можуть видаватися за справжні. BBC свого часу очолила ініціативу Project Origin, спрямовану на боротьбу з дезінформацією. Truepic намір представити платформу для верифікації автентичності фотографій. C2PA планує об'єднати вже наявні інструменти для їх ефективного використання в протистоянні з поширенням різних інформаційних фальшивок.