Київ, Україна

Новини галузі

Рішення: eMed.ERP — інформаційна система закладів охорони здоров’я

29 квітня 2020 року компанія IQusion, партнер-інтегратор компанії Softline-it, випустила реліз комплексної інформаційно-аналітичної системи для спрощення процесів надання медичних послуг, планування та управління ресурсами закладу охорони здоров’я — КІАС «eMed.ERP».

Це сукупність ІТ-рішень, призначених для закладів охорони здоров’я спеціалізованої та високоспеціалізованої медицини (вторинна та третинна ланки).

«Електронна лікарня 2.0»

Сьогодні медичні працівники багато часу витрачають не на лікування, а на так звану «паперову роботу»: заповнення типових бланків, медичних карток, підклеювання результатів аналізів тощо. Задіяні у цьому процесі й пацієнти, які у хворобливому стані змушені бігати між поверхами медзакладу, щоб занести ті чи інші папери з інформацією, яка потрібна лікарям різного профілю для прийняття рішень та/або сидіти під кабінетами у чергах. Ця проблема є актуальною давно, однак у зв’язку з пандемією Covid-19 вона стала загрозою для життя самих медиків та інших пацієнтів: на шляху від реєстратури/лабораторії до кабінетів хворий, ще не дізнавшись про свій діагноз, може інфікувати десятки людей.

Саме з метою розв’язання означених проблем у складі КІАС «eMed.ERP» і була розроблена підсистема «Електронна лікарня 2.0».

До її складу входять наступні модулі:

— «Реєстратура»
«Облік медичних карток пацієнтів»
— «Запис на прийом»
— «Управління пацієнтопотіком»
— «Облік історій хвороб пацієнтів»
— «Облік ліжкового фонду та завантаження палат»
— «Реєстрація лікарських призначень»
«Облік наданих послуг»
— «Прийом пацієнтів»
— «Медичні дані пацієнта»
— «Медичні документи»
— «Електронний рецепт»
— «Направлення на телемедичну консультацію»

Згідно з розрахунками розробників інформаційної системи, кількість часу, витраченого на процеси, не пов’язані напряму з медициною, зменшиться в 8 разів. А вірогідність тісного контакту між хворими зводиться практично до нуля. Ще одна важлива перевага інформаційної системи — перехід від паперового обігу на сучасні цифрові технології. Це дозволяє набагато швидше аналізувати ситуацію та миттєво реагувати у разі спалаху тієї чи іншої інфекційної хвороби.

Рішення для телемедицини на базі технологій Cisco

Важливим компонентом КІАС «eMed.ERP» від IQusion є набір рішень для телемедичних консультацій. Для пацієнтів вони надають можливість консультуватись з лікарями, яких немає у медзакладі (або навіть у місті, чи в країні), надсилаючи їм медичні дані у спеціалізованому форматі (наприклад, знімки томографії високої якості). Лікарі, відповідно, можуть допомогти значно більшій кількості хворих, навіть знаходячись від них на великій відстані. А під час спалахів особливо небезпечних інфекційних хвороб — оглядати пацієнтів без контакту, не ризикуючи здоров’ям та життям. Особливістю технологій Cisco є система телеприсутності (на фотоCisco HealthPresence), тобто, якість зображення та формати передачі даних дозволяють не відчувати суттєвої різниці між спілкуванням за допомогою відеозв'язку та спілкуванням в одному приміщенні.

Рішення для автоматизованого комп’ютерного аналізу діагностичних знімків

Це новітня технологія, яка набула популярності у Китаї, Ізраїлі та інших країнах, де використовують обчислювальні потужності серверів та можливості штучного інтелекту для того, щоб поставити діагноз на основі знімків (наприклад, комп’ютерної томографії або навіть цифрової флюорографії). Технологію розробила одна з компаній Intecracy Group у співпраці зі спеціалістами IQusion. Сьогодні вона вже працює у деяких країнах ЄС. Її головна перевага — можливість ставити діагноз за лічені хвилини, навіть якщо у медичному закладі немає потрібного спеціаліста або він дуже завантажений. Ситуацій, при яких вирішальне значення мають навіть не хвилини, а секунди, у медичній практиці дуже багато.

Набір рішень для фінансово-господарського блоку

Робота фінансово-господарських відділів для медзакладів є вкрай важливою. Набір рішень від IQusion, інтегрованих з державною системою МІС, дозволяє автоматизувати процеси бухгалтерського та управлінського обліку (включаючи облік персоналу та талант-менеджмент). Це прискорює процес замовлення ліків та обладнання (можна поповнювати запаси, не створюючи великого складу), забезпечує вчасне нараховування грошових винагород медичним працівникам, враховуючи їх реальну навантаженість, та просування по службі найбільш компетентних працівників.

Цифровізація всього

Основна мета КІАС«eMed.ERP» – сприяти підвищенню ефективності та автоматизації роботи закладів охорони здоров’я. Рішення дозволяє оцифрувати результати лабораторних і спеціальних досліджень, проводити автоматизований комп’ютерний аналіз діагностичних знімків та створити централізований архів діагностик та історій лікування. До екосистеми рішень входить платформа для обміну та підписання електронних документів із застосуванням Mobile ID і КЕП. За її допомогою можна підписувати документи без контакту з лікарем — в електронному вигляді (наприклад, через сайт медзакладу або навіть термінал, розміщений у холі). Це договори на обслуговування, дозвіл на проведення медичних процедур тощо. Тобто, уся паперова метушня у найближчому майбутньому може бути зведена до мінімуму, а лікарі зможуть повністю зосередитись на діагностиці та лікуванні, не відволікаючись на бюрократичні процедури.

Усі продукти комплексної системи розроблені на базі вітчизняної високотехнологічної платформи UnityBase, завдяки чому мають сучасну клієнт-серверну архітектуру, яка забезпечує побудову централізованих програмних комплексів із єдиною центральною базою даних та центральним електронним сховищем неструктурованої інформації та/або мають у своєму складі розроблені на платформі модулі інтеграції з суміжними системами. Використання платформи UnityBase дає можливість швидкої модернізації функціональності програмного забезпечення КІАС «eMed.ERP».

Технічні характеристики КІАС «eMed.ERP» повністю відповідають вимогам нормативно-розпорядчих документів МОЗ та НСЗ України щодо обліку пацієнтів та надання медичної допомоги хворим на COVID-19, переходу системи фінансування надавачів медичних послуг на модель «гроші ходять за пацієнтом» та положень проєкту «Концепції інформатизації охорони здоров’я України».

Детальніша інформація та консультації щодо впровадження:

Олександр Смірнов: +380 (67) 507 12 12

Проєкти, Новини ІТ-ринку, Події, Intecracy Group

  • Перегляди: 1881

Контакти

Image
Адреса:
м. Вишневе, вул. Козацька, 6, оф. 2
Тел.: +38 044 323 00 80
Email: info@softline.kiev.ua

Про нас

Softline-it займається комплексним ІТ-обслуговування бізнес-центрів, надаючи клієнтам професійні послуги з системної інтеграції, постачанні телекомунікаційного обладнання та бізнес-систем.