Cisco

Cisco для України: нові рішення для роботи під час пандемії

  • Новини
  • Перегляди: 446

Цими днями Cisco, ключовий партнер компаній Intecracy Group, проводить спеціалізовані заходи, присвячені роботі в умовах "нової реальності" — глобального карантину, що змінює життя людей.

Softline має доступ до перелічених технологій та здатна впровадити їх у бізнес-процеси клієнтів.

У зв'язку з пандемією компанії зіткнулися з великими проблемами, які змусили їх переосмислити підходи до бізнесу, до моделі управління співробітниками. І Cisco з перших же днів цього періоду намагається допомогти бізнесу розв'язувати ці проблеми. Першим кроком стало відкриття на 90 днів безкоштовного доступу до платформи Webex та сервісу Webex Teams з можливістю проводити конференції з кількістю учасників до 1 тис. людей. У перші тижні було зафіксовано 15-разове збільшення використання інструменту, а завантаження програм-клієнтів зросло на 300%; майже у два рази збільшилася кількість відеозустрічей.

Якщо у лютому, першому місяці самоізоляції, час зустрічей у Webex склав 7 млрд хвилин, то в березні ця цифра подвоїлась, а у квітні досягла 25 млрд хвилин. Пікова кількість зустрічей за день досягла більше ніж 5 млн, а кількість учасників на місяць — понад 500 млн людей.

Цікавими виявилися і цифри по Україні. За час самоізоляції було видано понад 500 безкоштовних акаунтів для бізнесу та організацій. Так, один з університетів за місяць провів близько 1400 зустрічей, з них 918 відеозустрічей — із загальною кількістю хвилин понад 90 тис. Фактично цей навчальний заклад не зупиняв своєї роботи. Показовим є також і приклад одного з корпоративних замовників — близько 5 тис. зустрічей, понад 4,5 тис. відеозустрічей на які було витрачено більш ніж 200 тис. хвилин.

Програмні новинки

Про нові технології Cisco для ефективної роботи бізнесу в період пандемії розповів системний інженер Ігор Сукайло. Зокрема він зазначив, що інструменти для дистанційної спільної роботи користуються величезним попитом. Наприклад, в цьому році вперше в історії саміт G20 пройшов у віртуальному режимі — завдяки платформі Cisco Meeting Server. Це показує надійність платформи та рівень довіри до неї.

Світові лідери взяли участь у віртуальному саміті G-20. На фото: Президент Республіки Корея Мун Чже Ін. В Україні штаб по боротьбі з COVID-19 також використовував саме рішення Cisco.

Сьогодні у всьому світі стає популярною концепція «офіс там, де я». Користувач може працювати скрізь, де є доступ до Інтернету. А Webex дозволяє працювати з будь-якого відеотермінала і підключати до конференції учасників з будь-якої країни.

Архітектура Cisco для спільної роботи доказала свою життєздатність. Її забезпечила технологія побудови уніфікованих комунікацій (UC) Cisco. Це єдине ядро для всіх типів комунікацій, засоби для безпечного підключення зовнішніх користувачів, рішення для B2B-комунікацій з підтримкою основних протоколів.

Нововведенням у Webex є інструментарій Cisco Webex Control Hub, який дозволяє з єдиної панелі управляти всіма робочими навантаженнями, незалежно від того, де знаходяться співробітники (вдома чи в офісі). Функція Webex Assistant дозволяє управляти всіма пристроями в конференц-кімнатах за допомогою голосу. Це виключає фізичний контакт доповідача (або адміністратора) з фізичним інтерфейсом управління системою, знижуючи ризик інфікування. Надається також детальна інформація (інструкція) щодо того, як користуватися Webex, про використання конференц-кімнат і дані про онлайн-зустрічі. Це допомагає складати правильні графіки дезінфекції приміщень, легше планувати офісний простір у майбутньому, приймати рішення про розподіл співробітників (вирішувати хто працюватиме на робочих місцях, а хто віддалено).

Також вендор включив до Control Hub функціонал уніфікованих комунікацій з хмарним підключенням і розширив аналітику Webex Calling. Задля того, щоб забезпечити можливість працювати з будь-якої точки, спеціалісти Cisco об'єднали Webex Teams з Box (хмарна платформа управління контентом, яку використовують 68% компаній рейтингу Fortune 500 і майже 100 тис. організацій в усьому світі). В додаток Webex Teams вбудовано функціонал простого і безпечного обміну файлами, однак відтепер замовники можуть використовувати як Box, так і будь-які інші інтегровані платформи.

Інтеграція з телемедициною

Не секрет, що технології телемедицини, які дозволяють лікарям на відстані надавати допомогу пацієнтам, набули особливої важливості в період пандемії. Інтеграція з медичною системою Epic дозволяє користувачам Webex Teams провести сеанс відеозв'язку з пацієнтом, переглянути історію хвороби і внести необхідні записи в медичну документацію. Пацієнтам не потрібно завантажувати будь-які програми: щоб отримати допомогу достатньо зареєструватися за допомогою браузера в захищеній сесії. В системі Epic наразі зберігаються електронні дані понад 250 млн пацієнтів. Партнери Cisco (включаючи компанії Intecracy Group) розробляють і впроваджують телемедичні рішення, допомагаючи лікарям надавати допомогу пацієнтам у всьому світі.

Відеоконференції для українських державних органів

Також під час конференції наголошувалось, що компанія підтримує медицину і освіту, дії урядів з боротьбі із пандемією та розгортання критичних технологій. Для цього було виділено $8 млн грошима і $210 млн у вигляді готової продукції.

Була надана також допомога державним органам в Україні. Для них була розроблена сучасна і повністю захищена система, яка одночасно підтримує відеоконференції і можливість роботи з документами. Мова йде про захищене рішення для відеоконференцзв'язку Cisco.Відеозасідання, об'єднане з системою документообігу Megapolis.DocNet (Megapolis.Відеозасідання).

Перевагою об'єднання цих двох інформаційних систем є те, що під час відеозустрічі можна вчиняти дії, які мають юридичну легітимність. Наприклад, під час таких подій як Збори Ради директорів (чи засновників) у бізнес-структурах, обговорення нормативно-правових актів чи рішень у державному секторі тощо. Система Megapolis.Відеозасідання робить подібну зустріч повністю легітимною, на рівні зі звичайним засіданням, де учасники присутні фізично. Система дозволяє учасникам розглядати підписані за допомогою кваліфікованого цифрового підпису (КЕП) документи (передбачена функція сканування та розпізнавання текстів або їх імпорт з інших інформаційних систем), спільно обговорювати їх та вносити зміни з обов’язковим голосуванням. Самі засідання можуть записуватись та фіксуватись в архіві, включаючи стенограми, які створюються автоматично.

Підвищений рівень захисту

Використовуючи захисні механізми, вбудовані в платформу Webex, була розширена дія політик безпеки для даних та юридично значущих документів на Webex Meetings. Безпрецедентний рівень захищеності всього контенту дистанційних нарад (записів, запланованих заходів, прийнятих рішень тощо) було забезпечено завдяки наскрізному шифруванню (end-to-end encryption), включаючи шифрування AES 256 з режимом GCM (забезпечує ще більшу безпеку даних і захищає від несанкціонованого втручання).

Апаратні новинки

Серед апаратних рішень варто відзначити Webex Desk Pro, термінал, створений для участі в конференціях топ-менеджерів. Пристрій повністю відповідає сучасним вимогам: його обладнано якісними акустичними колонками, мікрофонами з фільтрацією шумів, сенсорним дисплеєм 27" з роздільною здатністю 4К, камерою з функцією розпізнавання обличчя. При підключенні ноутбука Desk Pro перетворюється у його сенсорний монітор.

Webex Desk Pro

Другий презентований апаратний продукт — Webex Room Panorama. За словами Ігоря Сукайла, це нове слово в ефекті присутності. Технологія забезпечує правильний кутовий розмір зображення, хороше освітлення і високу якість звуку.

Webex Room Panorama

На ринок професійних гарнітур Cisco вийшла з новою серією Bluetooth Cisco UC 730. Вона обладнана мікрофоном з шумопоглинанням, дозволяє управляти дзвінком кнопками і голосом, відображає статус, інтегрується з телефонним терміналом тощо.

Рішення Webex Room USB може зацікавити тих, кому потрібна високоякісна веб-камера, однак він поки не готовий платити за професійний відеотермінал. Функціональність дещо обмежена, однак додаткові функції можна розблокувати, придбавши відповідну ліцензію.

Дуже багато компаній сьогодні переходить на використання хмарних рішень, повністю відмовляючись при цьому від інфраструктури on premise (серверне та мережеве обладнання встановлене на підприємстві). Оскільки Cisco дотримується концепції «cloud first but not cloud only», то пропонує клієнтам максимально зручні варіанти використання хмар. Наприклад, хмарний сервіс Webex можна об'єднати з корпоративною телефонною станцією.

Співпраця з конкурентами як відповідь на виклики пандемії

У сфері хмар Cisco співпрацює з Google за такими напрямками, як розпізнавання природної (людської) мови, автоматичне розпізнавання мови й синтез мови з тексту. Підтримується понад 20 мов, у тому числі й українська. Особливість цієї співпраці полягає в тому, що Google тарифікує тільки ті навантаження, які реально використовуються.

Співпраця починає встановлюватися і з тими компаніями, які завжди вважалися конкурентами. Так, телефонія Cisco інтегрована з Slack (корпоративний месенджер) й дозволяє користувачам здійснювати дзвінки Cisco Jabber / Webex Teams безпосередньо зі Slack або його веб-версії. Є також інтеграція з безліччю бізнес-додатків, в тому числі і мобільних.