
Вийшла нова версія СЕД Megapolis.DocNet
Компанії Intecracy Group, які розробляють систему електронного документообігу Megapolis.DocNet повідомили про вихід оновленої версії.
Склад версії 1.2.6.16:
- Змінено кольорову палітру інтерфейсу.
- Змінено форму вибору місце розташування для нанесення QR- коду та штрих-коду.
- Додано колонку "Статус документа" в реєстр "Документообіг" - "Внутрішні"-"Зареєстровані".
- Підключено процес формування QR-коду до налаштувань ключа doc.barcodeSettings.
- Задача "Для інформації". В постійній резолюції задача «Для інформації» виконується незалежно від значення ключа doc.executor.allowPermanentExecute.
- Штрих-код (QR-код) документа. Змінено алгоритм визначення назви організації яка потрапляє до штрих-коду (QR-коду).
- Нанесення реєстраційних відміток на документи. Реалізовано нанесення штрих та QR-кодів на образ документа при реєстрації.
- Базовий робочий стіл. Додана можливість відключення базового робочого столу для користувачів (ключ DOC.dashboard.openOnLogin).
- Клас документів Довіреність. Додано новий атрибут "Погодив до класу Довіреність".
- Відправлення документів за допомогою СЕВ ОВВ. Додано перевірку наявності образу документа при передачі документа на погодження.
- Історія по документу. Додано відображення номеру версії до коментаря до події.
- Мобільний клієнт. Додано перевірку на необхідність використання КЕП при підписанні документів з мобільного пристрою згідно налаштувань виду документа.
- Обмін документами (СЕВ, міжпаспортний). Реалізовано ітераційне збереження інформації при відправці документу по обміну на велику кількість адресатів.
- Довідник "Рівні доступу". Реалізований функціонал із розмежування довідника за граничними вузлами багатопаспортної системи.
- Нанесення штрих коду на документ. Реалізовано механізм вибору місця нанесення штрих коду для реєстратора.
- Публічні документи. Внесені зміни в механізм публікації додатків публічного документа.
- Обмін документами. Змінено джерело даних в реєстрах робочого столу.
- Доступи до документів. Змінено механізм надання доступів організаційним одиницям, що пов'язані з атрибутами документа (прив’язка до події "Реєстрація документа").
- QR Код. Внесено зміни до переліку даних, що використовуються при формуванні QR коду.
- Внесено зміни у збереження форми «Користувач» у багатопаспортній системі.
- Внесено зміни у формування звіту ЕФ-1.1 у колонці 4.
- Внесено зміни при реєстрації вхідного документа, що прив’язаний до контрольного документа.
- Обмежена розмірність поля «Індекс» на формі «Журнал реєстрації».
- Внесені зміни у конвертування файлу з *DOC у PDF з списком із маркуванням.
- Колегіальні засідання. Змінено назву реєстру "Запрошені" на "Список запрошених".